خوب بچه ها من نت ندارم واسه همینه که نمیام البته سعی میکن
خوب بچه ها من نت ندارم واسه همینه که نمیام البته سعی میکنم جمعه واسه تولد کریس و نیمار بیام چون شاید نیام از الان تبریک میگم بهههه عععشششققققاااااممم دو تا مرد زندگیم بعد از بابام خیلی حس خوبیه تولد بهترینات تو یه رووز بااشه عاااشقتونممم 15383048179 ساله بشین نفسلم تولدتکن پیشاپیش مبارک الانم با گوشی مامانم اومدم که عکس از نیمار و کریس نداره :| خوب بااای ♡
- ۱.۸k
- ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط