{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اوخداااا این چشم خالمممممم🤌🤌🤌

اوخداااا این چشم خالمممممم🤌🤌🤌
دیدگاه ها (۲۷)

خالمممم هااااا

بچهااااا چشماش سیبزززززززز خدااااا

چشماش مثل کره یاست خیلی نازهههه گوکولیی یاد کوکی میوفتم...🥺🥺...

در سیاهیش غرق شدم ....:)

پرشششششش تو خونه دخمل خالمممممم اومدم تهران این مال ظهره این...

اوخداااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط