حاضرم قسم بخورم گلی که ایران زد آفساید نبود
حاضرم قسم بخورم گلی که ایران زد آفساید نبود
ایران خیلی خوب بازی کرددد
دقیقه های آخر فقط داشتن گل میزدن
ایران خیلی خوب بازی کرددد
دقیقه های آخر فقط داشتن گل میزدن
- ۹۳۶
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط