{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

با اینکه خیلی بد شد ولی دلم خواست پستش کنم

با اینکه خیلی بد شد ولی دلم خواست پستش کنم
داستان بئاتریس اوسی سیرک دیجیتال
کسی که توی اس ۵ مرده در حقیقت خواهر بزرگ بئاتریس که وقتی داشت از دانشگاه به خونه برمی گشت جلوی در خونه با جسد خواهرش که توسط مادرش چاقو خورده بود روبه رو میشه و بعد این قضیه بئاتریس فرداش پدرش رو که به دعوا ی مادر و دختر خانواده اهمیت نداده تو خواب و مادر خانواده رو با تبر به قتل می رسونه و بعد به سیرک راه پیدا می کنه بئاتریس تو سیرک هر شب خواب خواهرش و اون صحنه رو می بینه ولی به جای اینکه انتزاعی شه انگار که کامل دیجیتالی نشده ارور میده
دیدگاه ها (۲)

سممممم

داداش باورم نمیشه که

سقوط من در خودمه

چرا خانمه اینقدر شبیه خاله ی منه

نانای کونیمعاه والاح چی بگم خواستم اوسی سیرک دیجیتال بکشم ک ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط