{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اسوده خیالم...

اسوده خیالم...
دیدگاه ها (۱)

به امیدخدا فردا میبریم💙 👑 💪

👑 دروازه بانِ👑 تمام نشدنے...💙

در ابریم عااااادت اسوده بودم

اسوده باشید ازین گه ترها هم خواهد شدهرکس نمیخواهد برود بمیرد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط