{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

والاااااا..... •﹏•

والاااااا..... •﹏•
دیدگاه ها (۸)

وجود هیچکس غمها را از بین نمی برد اما کمک میکند با وجود غمها...

خاستم پنجره را باز کنم گفتی نهجای ِ مهتاب تو را ناز کنم گفتی...

دقیقآ •﹏•

ﺑﻌﻀﻰ ﺭﺍﺑﻄﻪ ﻫﺎ... ﻧﻪ ﻋﺎﺩﺗﺴﺖ ...

والاااااا

والاااااا

والاااااا همینه 😂😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط