{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در خاطرم روانه شد و شب بخیر گفت

در خاطرم روانه شد و شب بخیر گفت
گفتم که در نبود تو شبها بخیر نیست...
.
.
.
فرامرز عامری
دیدگاه ها (۱)

شبی از شبها تو به من گفتی که شب باش . . .من که شب بودم و شب ...

دیگه تو بی خوابیام کنارم نیست...دیگه تو حال بدیام کنارم نیست...

عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط