{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پس بگذر که دیره واسه رسیدن ب آرامش!

پس بگذر که دیره واسه رسیدن ب آرامش!
دیدگاه ها (۱)

فک کن هم لشمو هم کرم اما تنهایی معروفه به لشکرم

خدایا هستیت بزرگ استو دلش کوچک! پاهایم برای رسیدنش توان دارد...

نگو واسه برگشت خیلی دیره...

حس دیر شدن بهم دست داده حس میکنم دیره دیگه ،واسه همه چی...!د...

ولی واسه بهم رسیدن تلاش کردن 🥹💛

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط