{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گاهـــــــــــی

گاهـــــــــــی

باید قبول کنی

دستانش مال تو نیست

امـــــا "حـــســـرتــش" چـرا...!!!
دیدگاه ها (۱۸)

Jooooon B IN aX

امشب نذر کردم ـخخخخـ;-)ـخخخخخـ

جدی بگینا جدیه جدی ....

ورزش سیاسی نیست ولی تو یا باید باهام مذاکره کنی یا باید باها...

یاد بگیر رها کنی،مخصوصا چیزیو که مال تو نیست ! 🖤#کلیپ_عاشقان...

تو فقط باید مال من باشی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط