خیلی جالبه،خیلی اعصاب خوردکنه!
خیلی جالبه،خیلی اعصاب خوردکنه!
به گفته این آقازاده سناریوامریکا و اسرائیل اینه که ایران رونابود کنند،
خب راه حل پیشنهادی ایشون چیه؟توافق بزرگ!
راه حل برخی نخبگان!در هر حالتی:
جنگ شد: بریم مذاکره
صلح شد:بریم مذاکره
صبحه:بریم مذاکرهشبه:بریم مذاکره
حمله اتمی کردند:بریم مذاکره
اومدن: بریم مذاکرهو ...
به گفته این آقازاده سناریوامریکا و اسرائیل اینه که ایران رونابود کنند،
خب راه حل پیشنهادی ایشون چیه؟توافق بزرگ!
راه حل برخی نخبگان!در هر حالتی:
جنگ شد: بریم مذاکره
صلح شد:بریم مذاکره
صبحه:بریم مذاکرهشبه:بریم مذاکره
حمله اتمی کردند:بریم مذاکره
اومدن: بریم مذاکرهو ...
- ۶۲
- ۰۶ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط