ما از زمانِ نَشکن دِلمو تا الان پابه پایِ #تو غَمو دادیم
ما از زمانِ نَشکن دِلمو تا الان پابه پایِ #تو غَمو دادیم رفت.. پَس سکوتِ تَلختو بِشکن و برگرد...
چون نباشی کُلِ این دُنیا واسمون زِندون و تاریکِ..😍♥♥♥♥
تولدت مُباااارک #مُحسِن_یگانه
#جذاب
چون نباشی کُلِ این دُنیا واسمون زِندون و تاریکِ..😍♥♥♥♥
تولدت مُباااارک #مُحسِن_یگانه
#جذاب
- ۹.۵k
- ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط