{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مواظب تنهایت باش .......

مواظب تنهایت باش .......
دیدگاه ها (۱)

۱***من این شعر رو کوچولو بودم‌مامانم واسم میخوند 😂😂😅😅۲***ای ...

من انسانی قوی هستمولیگهگاهی دلم می خواهدکسی دستم را بگیرد و ...

🥀✌🏼

فقط خدا بی منت دوستم داره و کسی جزخدا یادم نکرد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط