{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سه راه بیشتر نداری :

سه راه بیشتر نداری :

با مـ♥ ️ـن باشی

با تـ♥ ️ـو باشم

یا توافق کنیم که با هـ👫 ـم باشیم !

دیدگاه ها (۱)

من بـ🍓ـانو لیلی هـ🫐ـستم معلومه که هرجا کسی بـ🗣ـگه دختر لیسا ...

طبق اطلاعات به دست آمده متن توافق احتمالی بدتر از برجام است/...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط