{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته شدم کاش زود این روز ها تموم شه

خسته شدم کاش زود این روز ها تموم شه
دیدگاه ها (۴)

سلام من دارم هنوز درس میخونم:-(درس خواندن خر است

اینم دوقلوهامون سهیل و سام

کاش فقط تموم شه...

این ادیتو الان زدمممممچطور شده. این وایب زود تموم شه نامنظمه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط