{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چقدر با این مردم ازاری کردم ...خدا ببخشه 😅

چقدر با این مردم ازاری کردم ...خدا ببخشه 😅
دیدگاه ها (۳)

⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩⁦♥ ️⁩

دخترای خوب همون دخترای بدن که هنوز مچشونو نگرفتن.

چقدر سر این کنسرت من گریه کردم خدا میدونه😭

خدا من رو ببخشهولی خدایی خیلی حقه 🤣#fake_straykids_stay_8

فقط خدا میدونه چقدر برا سعید گریه کردم🗿💔

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط