{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هر وقت دلت گرفت

هر وقت دلت گرفت
توی خیالت یه خونه بساز بالای یه درخت
پنجره هاش رو به ماه
دلتوبسپار به خدا
فقط یاد خداست که دلتو آروم میکنه
الا بذکر الله تطمئن القلوب
4:19
دیدگاه ها (۱)

برده عمارت جئون

مدیر: تهیونگ، آخرین باری که برای رانندگی بیرون رفتی کی بود؟ت...

#چندپارتی #هان#استری_کیدز {Mafia in my home}part¹⁶.....ویو ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط