{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بالاخره مجبورم کردین رو نمایی کنم ازش 😄

بالاخره مجبورم کردین رو نمایی کنم ازش 😄
دیدگاه ها (۷)

نارنگیامون 😎 ✌

شبای اهواز ✌ 🙂

کامنت لطفا😀

انارامون 😎 👌

بچه ها چون درخواست ها زیاد بود کامنتو بستم

بالاخره ۷ هزار تایی شدیم✨مرسی تا اینجا عمو رو حمایت کردین💙

بچها خواستم از ایموجی ی جدید رو نمایی کنم که اینه🫪🫪🫪

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط