{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

رفتی و

رفتی و
آسمان به حرف آمد
تو نبودی
چقدر برف آمد...
دیدگاه ها (۲)

خواستم زنده بمانم‏و فکر کردن به تو تنها سلاحم بود.

چی شد رفتی تو که رفیق نیمه راه نبودی

تو نبودی ببینی که چقدر سخت گذشت...

خیلی بد گذشت...تو نبودی ببینی چقدر سخت گذشت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط