{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی وقت ها فکر می‌کنم برای صبوری زاییده شده‌‌م.

بعضی وقت ها فکر می‌کنم برای صبوری زاییده شده‌‌م.
برای امیدوار بودن.
برای اینکه درد بکشم و لبخند بزنم و بگم خوبم.
که کسی غصه نخوره یه وقت برام.
برای هیچکس هم مهم نباشه پشتِ این متانت احمقانه‌م چه رنجی پنهون کرده‌م.
دیدگاه ها (۶)

ی دنیا غریبم کجاییی عزیزم 😔

عامم خب نمیدونم...ولی یه تصمیم گرفتم اینکه برام مهم نباشهتمو...

استری کیدز..:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط