{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا وقتی ی مربی خوب میارن باید بازیکنای خوب رو رد کنن که

چرا وقتی ی مربی خوب میارن باید بازیکنای خوب رو رد کنن که برن
دیدگاه ها (۳)

قشنگ دارن تیمو به گند میکشونناون از رحمتی این از پژمان خوب ش...

به ایران خوش اومدی

سر مربی جدید قشقایی

گران قیمت ترین نقل انتقالات تابستان اروپا تا به حالا

#اشتباه_قبل_را_تکرار_نخواهیم_کرداین‌دفعه قبل اینکه بخوان رهب...

فقط وقتی ادای انیمه ها رو در میارن خیلی کیوتن

مربی آتشنشانی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط