{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

*🔴 ایستادگی کن*

*🔴 ایستادگی کن*

♦ ️زادگاهم همچنان چون کوه استوار. دلم میسوزد برای دلت که این همه سختی را تحمل میکنی درجنگ ویران شدی اما دوباره سرپاایستادی درخشکسالی توانستی دوام بیاری وحالا باسیل وسیلاب دست وپنجه نرم میکنی سرزمین مادریم توتنها نیستی وپیروجوانانت برای سرپانگه داشتنت سخت می جنگند مظهر اقتدار وایستادگی من، کودکان امروز فردا ازتو قصه خواهند گفت برای کودکانشان .پس تامیتوانی باصلابت ایستادگی کن وطن من
دیدگاه ها (۱۶)

@Dellixاگرچه اندوه بزرگی بر قلب ما سنگینی می‌کند، او تنها به...

همین الان درحال زدن سیل بند دورتادورشهر

خونه زندگی نمونده

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط