{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برقامون رفت💔🥰

برقامون رفت💔🥰
دیدگاه ها (۸)

باگ جدید ویس وارد میشود:اومدم برینم به منطق ویس🦦🥰🤙🏻

اس یک اصلیش بوداس دو برگشتم دیدم این شد-

وای..

الان که میبینم تو این تابستون همه میخوان پوستشون برنزه باشهو...

برقامون صب رفتن...

دوباره برقامون اومد😍

دوستان دوباره قراره کل تابستون برقامون بره... عالیــــــهـ-ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط