{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قیافه یه سری ادماییی که گوهخوری میکنن😂 😂

قیافه یه سری ادماییی که گوهخوری میکنن😂 😂
دیدگاه ها (۶)

:رَفتَم قبرِستان و اَز اَهالی   آنجا پُرســـــــیدَم مَدارکِ...

دیگه خسته شدم از خودم از ادمای دور و برمم کاش،میشد همه اونای...

یکی میگه لشم✋ 🏿 😽 یکی میگه نابغم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط