{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔💫

💔💫
دیدگاه ها (۸)

هنوزم وقتی می خوابم عکس هایت را یک بار مرور میکنم ...💫

تولدشون ک مبارک بوده ایشالله 😂😅💙

پسرا تو ذاتشون غیرت و غیرتی بودنه! پس اگه دیدی پسری نسبت بهت...

برام ی شعر بنویس یادگاری بمونه پاکش نمیکنم !🦋🙂

بانو حمایت شه؟ https://wisgoon.com/jeon_giso

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط