{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏امروز یکی از رفقا بهم گفت: «زندگی خیلی سخت شده، کاش میشد

‏امروز یکی از رفقا بهم گفت: «زندگی خیلی سخت شده، کاش میشد زنده نبود»
چقدر این حرفش درد داشت...
دیدگاه ها (۲)

خوش به حال انارها و انجیرها، دلتنگ که میشوند میترکند .

وقتی میخوای آروم شی چیکار میکنی ؟🙃به تو فکر میکنم 🥰

#به_وقت_دلتنگیکاش یکی هم پیدا میشد درد مارو میفهمید بابا بخد...

اهکاش میدونستم نت کی وصل میشعزندگی خیلی راحت تر میشد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط