{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چهارشنبتون مبارک دوستای گلم.....

چهارشنبتون مبارک دوستای گلم.....
من فردا نیستم میرم کردستان عشقم.....نت ندارم ولی تا ساعت هشت شب برمیگردم
دیدگاه ها (۹)

خخخخخخ واقعیته

شب خیر ....

خخخخخخخخخ

خخخخخخخ

سلام بچه ها خوبید من تا فردا بیشتر ویسگون ندارم فعلا دارم می...

خب دوستا و نسبتای گلم شرمنده دایرم درست نبود که تو دایر بگمم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط