{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم

از آن دمی که گرفتم تو را در آغوشم
هنوز پیرهنم را نشسته می‌پوشم.🤗😔
#لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره
دیدگاه ها (۲۳)

#تنهایی #عشق #تکست_خاص

#طنز #لایک_فالو_کامنت_یادتون_نره

#تنهایی #خاص

@mobina.onehttps://wisgoon.com/v/7VW7MN71JEاز آن دمی که گرفت...

‌از آن دمی ك گرفتم تـو را در آغوشم ،هنوز پیراهنم را نشسته می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط