{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها یادم رفت بهتون بگم تولدم روز یکشنبه بود اصلا یادم

بچه ها یادم رفت بهتون بگم تولدم روز یکشنبه بود اصلا یادم رفته بود بیام ویسگون بگم شرمنده
دیدگاه ها (۸)

من مرگگگگگ خبر خیلی خوبیه

توهین به بی تی اس

من مردم تا این بیاد من زنده نیستم

کسی میدونه دکمه لف از این دنیا کجاست؟

ببخشید امروز نمی‌تونم بیام ویسگون خیلی شرمنده شایدم نتونم فر...

داداچ های گلمن متاسفانه نمیتونم برا چند روز بیام ویسگون شرمن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط