{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آنچه در یادش نمانده، یاد ماست...!

آنچه در یادش نمانده، یاد ماست...!
#فریدون_مشیری
دیدگاه ها (۳)

غریبه است، هر کسی جز تو در حوالیِ من.. #لیلا_مقربی

تنهایی عادی میشه اما مث جای بخیه که هر وقت دستت میخوره روش؛ ...

« آنچه در یادش نمانده یاد ؚ ماست »

و ناگهان به یاد انچه با تو گذرانده بودم،گریستم...

در مقابل درد هیچکس نمیتواند قهرمان بماند هیچکس ..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط