{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش اونجا بودیع دستمو می گرفدیع:)

کاش اونجا بودیع دستمو می گرفدیع:)
دیدگاه ها (۱)

یکی باید تورو عادم کنِ انقد سرت تو کون زندگی ی نفر نباشه:)

خو اینو باید آویزه گوشت کنی:)هر عادمی هم خوبی دارع هم بدیع :...

بِ جاش استخوناشونو بشکنین کِ ازشون کلی دارن:)

کاش اونجا بودیییییم😭😭😭😭

کاش غضب اونجا بود النی رو می دید🙂😭🕯#تاشاجاک_بو_دنیز #ایسفاد ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط