{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.

.
هرگز با چشم‌های من
خودت را تماشا نکرده‌ای
تا بدانی چقدر زیبایی !
تووووو هرگز با قلب من
خودت را دوست نداشته‌ای 💙💍✨🌸
.
دیدگاه ها (۲)

هر چقدر بی تی اس رو دوست قلب کامنت بزارین

❉্᭄͜͡   ‌❉্᭄͜͡❤️ارزش "قلب" به "عشق"ارزش "سخن" به "صداقت"ارزش...

‹ خانه های قدیمی را دوست دارم؛تاریخ در آنها به زیبایی در حرک...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط