{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واااای حققق

واااای حققق
مخصوصا اونجایی که یادت میاد ۳ سال پیش به فلانی تو دعوا چی گفتی و ضایع شدیو باید یچی دیگه میگفتی و سرش سه ساعت حرص میخوری🥲🥲😂
دیدگاه ها (۱)

نه بابا اصلن دراما چیه؟؟😔😂😂

حق؟؟🥲😂

خبببپس از مدت هااا یه پست گذاشتمممحمایت یادتون نرهههه😇

سناریو ماه بونتن

غروب قلب چپتر ۲

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط