{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ووژانن اگه دوروغ میگم بوگو دوروغ میگی 😂 😂 😄 😄 😄

ووژانن اگه دوروغ میگم بوگو دوروغ میگی 😂 😂 😄 😄 😄
دیدگاه ها (۲۵)

🤔 🤔 🤔 ایشوالله که نباشه😆 😆 😆

خو ایقد توی احوالپرسیاتون الکی نخندین و هی نگین چه خبر چه خب...

نبووووود 😃 😃 😂 😂 😄 😄

شبتون لواشک بارون😍 😍 😍 😍 🖐 شب بخیر

طراحی گیو

تو میگی "دختر خوبیم"من میگم تو یه دروغگویی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط