تو گران مایه ترین تصویری،،من اگر قاب تو باشم کافیست،،ای ص
تو گران مایه ترین تصویری،،من اگر قاب تو باشم کافیست،،ای صمیمانه ترین آیت مهر،،با صمیمانه ترین یاد بیادت هستم...
- ۱.۶k
- ۰۶ بهمن ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط