{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا برات باورش سخته که من از ته دل عاشقتم :)

چرا برات باورش سخته که من از ته دل عاشقتم :)
دیدگاه ها (۲۱)

چون پستا و عکسا بالا نمیاد این عکس رو می ذارم خخخفقط امیدوار...

دیشب رونالدو خیلی تنها بودهیچکدومشون واسش موقعیت نساختنهمه ک...

ابدیم ❤

Euro16

خدایی باورش سخته

باورش الانم سخته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط