{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنظرم که خدا همیشه حواسش بهمون هست، فقط بعضی وقتا دیرتر ب

بنظرم که خدا همیشه حواسش بهمون هست، فقط بعضی وقتا دیرتر به دادمون میرسه تا قوی تر بشیم
دیدگاه ها (۰)

هر قدر عقاید کسی احمقانه تر باشد، باید کمتر با او مخالفت کرد

خوشبختى يعنى بدون احساس نياز به تاييد ديگرى احساس خوبى دربار...

اتفاقات خوب هرچقدر مخفی تر باشن پایدارترن

کورش کبیر چه زیبا گفت: اگر در دل کسی جایی نداری فرش زیر پایش...

زیباست حتما ببینید...

بعضی وقتا بنظرم کتاب چگونه پدر و مادر خوبی باشیم هم خوبه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط