{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فرقی نمیکند چادری باشی یا مانتویی،

فرقی نمیکند چادری باشی یا مانتویی،
حیا که نداشته باشی هیچ نداری
دیدگاه ها (۱۴)

KIA line daran????

حس قشنگیه یکی نگرانت باشه.یکی بترسه ازاین که روزی ازدستت بده...

vaaaay kash hamsare man intori bashe

farda mikham beram kharid keya meyan ???

فرقی نمیکند کدوم دهه باشی وقتی که در جهنمی💔🥱🖤💸😅

فرقی نمیکند دوست «مَجازی»باشی یا..... «دوستی» در دُنیای «وا...

هیچ فرقی نداری...🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط