{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بای دوستای گلم خیلی دوستتون دارم میخام ویسمو بدم دست اجیم

بای دوستای گلم خیلی دوستتون دارم میخام ویسمو بدم دست اجیم کلاس هشتمه بای دوستای گلممممم
دیدگاه ها (۵)

سلام من غزل هستم آبجی اوین .اوین ویسشو داده به من تا یک هفت...

اوین هستم برگشتمممم

یهوییییی

خیلی خیلی دوستتون دارم گود بای لایک و فالو و پیام یادتون نره

هوم سلام!(:

گلم کپشن مهمه👇ببخشید توی این روزا فعالیت نکردماخه نتا خیلی ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط