{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از خوبایِ لنگی😋

از خوبایِ لنگی😋
دیدگاه ها (۴)

بعد از هواداران لنگ، بازیکنان این تیم هم به کمپین دفاع از وز...

باشگاه لنگ 132 میلیارد تومان زیان انباشته و 146 میلیارد بدهی...

تبعیض و بی عدالتی تا کی#پست_مشترک_تاجیا

از خوبای تحلیلگری :)🆔 💯

میگه که: بدت میکنن همون خوبای دورت👍🏻🙂

صولتیتو چه لنگی🗿؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط