{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام به همه ویسگونی ها

سلام به همه ویسگونی ها
حرف زیاد داشتم ولی فقط میگم که من میخوام از بین شما خداحافظی کنم.دلیلش هم مایوس شدن از انتظاراتی که از این سایت اجتماعی داشتمه.من سعی کردم عکسهایی بزارم که همه از دیدنش شاد بشن ولی بخاطر گذاشتن عکس دو تا بچه اخطار گرفتم. بگذرد.بسیار خوشحال شدم که با همتون آشنا شدم نظراتتان را شنیدم عکسهاتون رو دیدم.امیدوارم لبخند خداوند بدرقه مسیر زندگیتان باشد
دیدگاه ها (۱۰)

شاد باشید

میبوسمتون

قشنگه نه?

کی باور نمیکرد پری دریایی وجود داشته باشه?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط