{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلامتی دهه شصتی ها...

سلامتی دهه شصتی ها...
دیدگاه ها (۳)

با جیگرم بودم بابا...

هه

هه اگه این لوازم ارایش نبود چی میشددددد

هه وقعا

نــــــــوستالژی کارتونای دهه شصتی

داداش مامانت دهه شصتی تشریف دارند. اییییییییی جونم به عنوان ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط