ای در دل من میل و تمنا همه تو
ای در دل من میل و تمنا همه تو
وندر سـر من مایه سودا همه تو
هرچنـــــد به روزگار در مینگرم
امروز هـمه تویی و فردا همه تو
چرا همش جوری میشه ادم فکر کنه که نباید به کسی نزدیک شد چرا تا می فهمند حست چیست تورو بیخیال می زنن چرا جوری شده که توجه زیاد بی توجهی میاره چرا همش دوس داریم سرمون بلا بیاد تا قد خوبهامون بدونیم چرا همش اینجوریه .
وندر سـر من مایه سودا همه تو
هرچنـــــد به روزگار در مینگرم
امروز هـمه تویی و فردا همه تو
چرا همش جوری میشه ادم فکر کنه که نباید به کسی نزدیک شد چرا تا می فهمند حست چیست تورو بیخیال می زنن چرا جوری شده که توجه زیاد بی توجهی میاره چرا همش دوس داریم سرمون بلا بیاد تا قد خوبهامون بدونیم چرا همش اینجوریه .
- ۵.۰k
- ۰۵ دی ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط