{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روےاین جمله قسم میخورم

روےاین جمله قسم میخورم
↶وقتےیکے باهات سردمیشه.. ↷
داره از یه جاےدیگه گرم میشه.....
باید حافظمــــــو
؋رمت
ڪنم...
بعضیــــ؛ـا??
الڪے حافظہ پُر ڪردن.
ﺑﻌﻀے ﻭﻗﺘﺎ . .
ﺑﻌﻀےﺁﺩﻣﺎ ...
تو
1".ﻟﺤــــﻈﻪ."??
ﺑﺎ
1".ﺣــــﺮﮐﺖ."??
ﯾﺎ
".ً1ﺣــــــــــﺮﻑ."??
ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺮﺍے
"ﻫﻤﯿـــــﺸﻪ"
ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺖ
ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ . .!!!
سنگ کاغذ هرررے...
خوشحال شدم خیلے....

☜مغرور و خود شیفتـــــه نیستم☞
《 ولےیاد گرفتم
که تو زندگیـــــــــــم… 》
منت احدےرو نکشـــــم…

☜خداحافظ...
تو فرهنگ لغت من
جوابـــــش فقط یه کلمه است..!
به ســــــــــلامـــــــت…
بِـــــبــــیــــنْ
اَگِـه آدَم بــــــــودے
اَلانْ بـــا مَــنْ بودے
دیدگاه ها (۲)

بعله......

عروسی سام...

آبرام و روهیت شتی ..اینا با هم چیکا میکنن؟؟؟؟؟؟؟ #بالیوود

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط