روےاین جمله قسم میخورم
روےاین جمله قسم میخورم
↶وقتےیکے باهات سردمیشه.. ↷
داره از یه جاےدیگه گرم میشه.....
باید حافظمــــــو
؋رمت
ڪنم...
بعضیــــ؛ـا??
الڪے حافظہ پُر ڪردن.
ﺑﻌﻀے ﻭﻗﺘﺎ . .
ﺑﻌﻀےﺁﺩﻣﺎ ...
تو
1".ﻟﺤــــﻈﻪ."??
ﺑﺎ
1".ﺣــــﺮﮐﺖ."??
ﯾﺎ
".ً1ﺣــــــــــﺮﻑ."??
ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺮﺍے
"ﻫﻤﯿـــــﺸﻪ"
ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺖ
ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ . .!!!
سنگ کاغذ هرررے...
خوشحال شدم خیلے....
☜مغرور و خود شیفتـــــه نیستم☞
《 ولےیاد گرفتم
که تو زندگیـــــــــــم… 》
منت احدےرو نکشـــــم…
☜خداحافظ...
تو فرهنگ لغت من
جوابـــــش فقط یه کلمه است..!
به ســــــــــلامـــــــت…
بِـــــبــــیــــنْ
اَگِـه آدَم بــــــــودے
اَلانْ بـــا مَــنْ بودے
↶وقتےیکے باهات سردمیشه.. ↷
داره از یه جاےدیگه گرم میشه.....
باید حافظمــــــو
؋رمت
ڪنم...
بعضیــــ؛ـا??
الڪے حافظہ پُر ڪردن.
ﺑﻌﻀے ﻭﻗﺘﺎ . .
ﺑﻌﻀےﺁﺩﻣﺎ ...
تو
1".ﻟﺤــــﻈﻪ."??
ﺑﺎ
1".ﺣــــﺮﮐﺖ."??
ﯾﺎ
".ً1ﺣــــــــــﺮﻑ."??
ﺧﻮﺩﺷﻮﻧﻮ ﺑﺮﺍے
"ﻫﻤﯿـــــﺸﻪ"
ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺖ
ﻣﯿﻨﺪﺍﺯﻥ . .!!!
سنگ کاغذ هرررے...
خوشحال شدم خیلے....
☜مغرور و خود شیفتـــــه نیستم☞
《 ولےیاد گرفتم
که تو زندگیـــــــــــم… 》
منت احدےرو نکشـــــم…
☜خداحافظ...
تو فرهنگ لغت من
جوابـــــش فقط یه کلمه است..!
به ســــــــــلامـــــــت…
بِـــــبــــیــــنْ
اَگِـه آدَم بــــــــودے
اَلانْ بـــا مَــنْ بودے
- ۴۱۵
- ۲۰ مهر ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط