{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سال هاست تلفنی در

سال هاست تلفنی در
جمجمه ام زنگ میزند ...
و من
نمی توانم گوشی را بردارم !
سال هاست شب و روز ندارم ...
اما بدبخت تر از من هم هست ،
او
همان کسی ست ،
که به من زنگ میزند !
دیدگاه ها (۲)

ToyotaFWB #تویوتا #ماشین

Költözés, Szerelem, Csalódás #ماشین #پینترست

#کلوب

#مرز #پینترست #عکس_نوشته

آرمی ها لطفا گوش به زنگ باشید!من خودم به شخصه اینستا ندارم و...

تو خواب عاشق شد و عاقبت بخیر

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط