{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

پادشاهی کن و غم دنیا رو به دل نگیر 👑

پادشاهی کن و غم دنیا رو به دل نگیر 👑
دیدگاه ها (۳)

چون رفتی دیگه حرفی برای گفتن نداشتم و روزه ی سکوت گرفتم

حرفاشونو به دل نگیر .یه سر به پیجم بزن پشیمون نمیشی 🌸اسکی بب...

#باخداباش#پادشاهی کن👑

#باخداباش#پادشاهی کن👑

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط