{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله الرحمن الرحیم

خداوندا تو را سپاس که نگاهمان به صبحی دیگر نشست

ای یگانه معبودم با تو پیمان میبندم

که امروز هم مانند روزهای پیشین به پاس تمام نعمت هایت تلاش کنم و تا جایی که توان دارم دست از تلاش نکشم

ببخشم تا تو مرا ببخشی

لبخند بزنم تا تو به من لبخند بزنی

قدر دان باشم تا بیش از پیش نعمت هایت را بر من ارزانی داری

بارالها یقین دارم هر لحظه که به نیکی دستی را میفشارم و گره ای میگشایم لایق نگاه خاص تو بودم

به امیدتو اغاز میکنم

صبحتون مبارک و فرخنده
دیدگاه ها (۱)

..

پـسـر ﺑــﭽـﻪ اﯼ 4 ﺳــالـه ﮐــﻪ ﯾــﻪ ﺭﻭﺯ ﮐــﻪ ﮐــﺎﺭﺧﯿـﻠـﯽ ﺑــ...

دوستاااااان عزیز نسخه جدید ویس واسه شماهم درست کار نمیکنه ...

:)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط