من دخترم...
من دخترم...
هنوز با عروسك هايم ميخوابم
هنوز با بهانه شكلات داروهامو ميخورم
هنوزم كيتى رو دوست دارم
هنوز جلو آينه مسخره بازى درميارم
هنوز برا بستنی شکلاتی ضعف میکنم
هنوز رفتار بچگونم رو دارم
هنوز با عروسك هايم ميخوابم
هنوز با بهانه شكلات داروهامو ميخورم
هنوزم كيتى رو دوست دارم
هنوز جلو آينه مسخره بازى درميارم
هنوز برا بستنی شکلاتی ضعف میکنم
هنوز رفتار بچگونم رو دارم
- ۵۷۶
- ۰۱ آبان ۱۳۹۳
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط