{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

زیر آوار دفن خواهید شد ! 🤣😎

دیدگاه ها (۰)

ㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤㅤ#حرامزاده گنده تر از طاغوت نیستی یا از ساواک...

# ما عجله ای نداریم اما جواب کوبنده حتما از ایران طلب دارید ...

این راه ادامه خواهد داشت ..

این قسمت : گل به خودی :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط