اینم غذای خوشمزه اصفهان
اینم غذای خوشمزه اصفهان
بریانی...
تقدیم به سبک اصفهانی!!! به آقا محمدرضای گل ؛)))
اخوی نوش جان شما! شرمنده که بیشتر از این از دستم برنمیاد، البته من بخاطر وجود جیگر سفیدی و دارچین دوست نمیدارم ولی این غذای لذیذ طبق قولی که دادم پیشکش شما ^______<
بریانی...
تقدیم به سبک اصفهانی!!! به آقا محمدرضای گل ؛)))
اخوی نوش جان شما! شرمنده که بیشتر از این از دستم برنمیاد، البته من بخاطر وجود جیگر سفیدی و دارچین دوست نمیدارم ولی این غذای لذیذ طبق قولی که دادم پیشکش شما ^______<
- ۹۵۳
- ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۶۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط