{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

امممم آلمان کو.نی وقت خواب منو گرفتی که از این تیم گ.وزو

امممم آلمان کو.نی وقت خواب منو گرفتی که از این تیم گ.وزو ببازی ؟ هاااا داهه آلمان تو همیشه میبردی بازی ساحل عاجو که با شانس بردی و ریدی اونو که ۷ تا زدیییی بعد از اینا میبازیییی حداقل خوبه این تیم صعود کرد خب چههه مثلا قهرمانه؟ اااااااااااا
دیدگاه ها (۲)

هی....

(محتوا خوابام)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط